Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеренді ауылының  "БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ"  Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА" села Зеренда при отделе образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бастауыш сынып оқушыларына арналған классикалық бидегі экзерсистің ролі

Кіріспе

 Мұғалім өте жауапты мамандық, сондықтан біз би сияқты керемет өнерді үйреткен балаларга жауаптымыз. Сондықтан, зиян тигізбеу үшін, балаға  би қозғалысының қалай жасалатынын, және комбинацияны орындау кезінде не сезіну керектігін мүмкіндігінше түсіндіру керек.  Қазіргі уақытта балаларды оқытудың көптеген әдістері бар, бұл тақырып өзекті және оған көзқарас табу және өз шәкірттеріне партерлік және классикалық экзерсисты дұрыс орындауға үйрету үшін айналысу керек дегенді білдіреді.

   Оқудың бірінші жылы классикалық экзерсистің қарапайым жаттығуларында денені, қолды, аяқты және басты классикалық биде меңгеруге арналған жаттығуларды, сондай-ақ қимылдарды үйлестірудің қарапайым дағдыларын дамытуды қамтиды.

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларына арналған классикалық бидегі экзерсистің ролі”

Мақсаты: балаларды классикалық және партерлік экзерсиспен және негізгі созылу жаттығуларымен таныстыру.

Міндеттері:

- аяқтың күшін, корпустағы икемділікті, буындардағы ұтқырлықты, жеңіл және жоғары секіруді және жақсы би қадамын дамыту

- музыкалық-ырғақтық дағдыларды игеру;

- бұлшық ет және буын-қозғалыс аппаратын үйлестіру, иелену дағдыларын қалыптастыру;

- биде қозғалыс еркіндігін және ансамбль сезімін алу;

- кәсіби деректерді дамыту: икемділік, бұрылу, аяқты көтеру, би қадамы, секіру, ырғақ, бұлшықет икемділігі, үйлестіру;

- орындаушылық шеберлік техникасын дамыту;

- классикалық биге және хореографиялық шығармашылыққа қызығушылықты дамыту;

- үйлестіру мен тұрақтылықты дамыту;

- хореографиялық есте сақтау қабілетін дамыту;

- әр-түрлі бұлшықет топтарының жұмысы кезінде пластиканы, күшті, икемділікті дамыту;

Музыкалық қозғалыстың әліппесі

Сабақ балаларды бойлары бойынша бір қатарға тұрғызудан басталады. Балаларға денелерін қалай ұстау керектігін көрсету. Бірден-ақ алғашқы марш қозғалысымен музыкалылықты талап етеді.

Музыкалылықты дамыту үшін қозғалыстың метрлік-ырғақтық суретінен музыка сипатын көрсететін қарқынды қозғалысқа көшеді. Әмбебап қозғалыс – би қадамы мен оның үйлесімділігі. Оқушыларды музыкалық мөлшерлер: 2/4; 4/4; 3/4 көрсеткіштерімен таныстыру қажет.

Төрттен бір, сегізден бір, жарты және тұтастан тұратын ырғақтық (ритмикалық) суреттерді алақан соғу мен қадамдарды жасай білу. Балаларды музыкалық жанрдың сипатын (марш, вальс, полонез, полька) және оның қозғалыстағы көрінісін түсінуге тәрбиелеу. Сонымен бірге музыка ырғағымен бірге қадам жасауға үйретумен қатар балаларға, қозғалысты мәнді де сәнді етіп шығаратын дене сұлулығы туралы да ұғым беру қажет. Содан кейін неғұрлым күрделі суреттерді енгізу керек: екі-екіден, төрт-төрттен сап түзеп, бағытты өзгерте отырып, шеңбермен жүру, көлбеу бойынша, «жыланша» (змейка), «ұлуша» (улитка) жүру.

Балалар марш ырғағымен би қадамы жүрісінің дағдыларын жоғалтпай еркін түрде қайтадан сап түзейді, үш үлесті (полонез) мөлшерде, ұлттық би сипатында жүріп қимыл жасауға үйренген кезде, би образдарының этюдтық жұмысына көшуге болады.

Классикалық бидің негізі-аяқтың бастапқы 5 позициясы.

1 позиция-Екі аяғы еденге бүкіл табанмен біркелкі тиіп тұруы керек.

2 позиция-Аяқтар арасындағы қашықтық аяқтың ұзындығына тең болуы керек. Тізе созулы.

3 позиция-Аяқтар бір-бірін дәл жартысына жабады

5 позиция-Аяқтар бір-бірін толығымен жабады

4 позициясы қиын, ол бесіншіден кейін өтеді. Аяқтар арасындағы қашықтық аяқтың ұзындығына тең.

Классикалық биде қолдың негізгі бастапқы 3 позициясы. Классикалық биде қолдың үлкен рөл бар. Қолдар-балеттегі негізгі құралдардың бірі. Олар денеге және аяққа белсенді көмек көрсетеді.

Дайындык позициясы - қолдар томенде , шынтақ және білек буындарында,       алақанмен     жоғары    дөңгелектелген (алақанның ішіндегі бас бармақ)

1 позиция - бірінші позиция қолдарға бағыт береді. қолдар диафрагма деңгейінде алға қарай көтеріліп, шынтақтарда сәл бүгіліп, сопақ құрайды

2 позиция - қолдар екі жаққа ашылған. шынтақтар артқа қарайды, қол сызығы доға тәрізді, алақандар көрерменге бұрылады. қолдың бұлшықет бөлігінің кернеуімен шынтақты жақсы ұстау керек. қолдар артқа кетпейтініне және сәл алда екеніне көз жеткізіңіз

3 позиция - Қол деңгейінің қабылданған биіктігі кеуде аймағын жаппауға мүмкіндік береді, қолдар жоғарғы қолдың бұлшық еттерінің кернеуіне байланысты денені қолдай алады (иықтан шынтаққа дейін)

Станоктағы экзерсис

Экзерсис- қимыл жүйесін жылыту, дененің дұрыс қалыптасуын дамыту, артикулярлық аппараттың, аяқ буындары мен байламдарының күші мен серпімділігі және  бүкіл денені одан әрі физикалық белсенділікке дайындау.

Хореографиялық ұжымдағы бірінші оқу жылының негізгі міндеті-денені қою, оның негізінде барлық классикалық жаттығулар орындалады, бұрылыстарды дұрыс дамыту, аяқтарды орналастыру және т.б. сондықтан бүкіл денені дұрыс орналастыру үшін үнемі жұмыс істеу керек, әр сабақты дененің тұрақтылығын, дұрыс балет күйін дамытуға бағытталған белгілі бір жаттығулардан бастау керек. Бұл тұрақтылықты ғана емес, аяқтың дамуы мен бұралуын жеңілдететін дененің дұрыс орналасуы (өйткені. бұл жамбас буынының еркіндігін анықтайды) және классикалық биде қажет дененің икемділігі мен экспрессивтілігі.

Жаттығуды орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар:

  • биік, сәл алға бағытталған дене, аяғы өкшеден жамбасқа дейін созылған.;
  • табан тығыз тұр еденде жоқ үйінді бас бармақ немесе шынашақ;
  • тізелер өте созылған, аяқтың бұлшықеттері " бір-біріне және жоғарыға»;
  • жамбас бұлшықеттері (әсіресе алдыңғы жазықтықта) жоғары қарай тартылып, денесі түзу болады, иықтар төмен және ашық;
  • иық пышақтары сәл төмен түсіп, тегіс жатыр;
  • диафрагма шықпайды (төмен түсірілген), асқазан қатаяды, тынысы тоқтамайды;
  • бүкіл дене аяғының үстіне тік тұрады;
  • басы тік тұрады, көз деңгейінде көрінеді;

   Денені ұстап тұру әдеті болашақта бидегі шығармашылық тәртіпті анықтайтын орындаушылық шеберлікке айналуы керек.

Demi plie-Деми пли – (Plie (Плие) аударғанда "жиналу", "бүгу) - аяқтың серпімділігі дамиды,  сіз ерекше назар аударуыңыз керек, бұл би қимылдарының көпшілігіне тән. дененің ауырлығы екі аяққа да біркелкі бөлінеді. Бірінші жаттығу-барлық позицияларда орындалады. Аяқтың бұлшықеттері мен байламдары созылып, аяқтың күші, бұралуы, жамбас, тізе және білек буындарының қозғалғыштығы дамиды.

Вattements tendus (батман тандю - білек күшін дамытады және қозғалыстың бұралуына негіз береді. Аяқ саусақтарды еденнен ажыратпай сырғиды және көтеру шегіне дейін созылады. Жанына қарай қозғалу кезінде аяқ иық сызығымен дәл жүруі керек. Аяқтың Күшін, созылуын дамытады, сонымен қатар жеңілдік қосады. Жамбас буынының қозғалғыштығын дамытады және секіруді орындау үшін аяқтарын тәрбиелейді.

Вattement tendus jetés (батман тандю жете) - 3 бағытта, күшпен лақтырып, қарсылықпен қайтады, ұзартылған аяғы берілген бағытта жүгіреді. Аяқтың күшін, созылуын дамытады, сонымен қатар жеңілдік қосады. Жамбас буынының қозғалғыштығын дамытады және секіруді орындау үшін аяқтарын тәрбиелейді.

Demi rond de jambe par terre (Ронд де жамб пар тер). Бұл қозғалыс жамбас буынының айналмалы қозғалғыштығын дамытады, бұл аяқтың айналу диапазонына байланысты.

Вattement fondu (батман фондю), балқитын батман. Аяқтың Күшін, байламдардың икемділігін дамытады. Бұл секіруге қажетті қозғалыстардың жұмсақтығына қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Battement frappe (батман фраппе), соққымен қозғалыс. Ол күрт және жігерлі орындалады. Жаттығу ұтқырлықты дамытады және тізе буынының ептілігін арттырады.

Вattement développés (батман девлепе) – аяқты берілген бағытта шығару және/немесе Вattement relevé lent (батман релеве лян) – аяқты баяу көтеру. Бұл экзерсистің ең қиын қозғалысы. Ол 90° және одан жоғары температурада орындалады. Қозғалыс аяқ пен аяқтың күші мен созылуын дамытады.

grands battement jete (Grand Batman jete), аяқтың 90° және одан жоғары өткір соққысы. Бұл қадамды battement développé және battement relevé lent-тен гөрі белсенді дамытады. Күшті лақтыру ішкі жамбас бұлшықеттері мен сіңірлерінің дамуына ықпал етеді, жамбас буынының жұмысын жақсартады.

Залдың ортасындағы экзерсис

Классикалық би сабағының екінші бөлімі-залдың ортасындағы экзерсис-кеңістіктегі қозғалыстарды орындау әдістемесі, қосымша қолдаусыз, апломды (тұрақтылықты) дамыту. Залдың ортасындағы экзерсис станок жанындағы экзерсияны зерттегеннен кейін бастауға болады. Станоктағы экзерсистегі барлық зерттелген қозғалыстар залдың ортасына шығарылады. Сабақтың бұл бөлігі шығармашылық даралықты ашу үшін, барлық бағытта еркін бағдарлау үшін қажет. Жүйелілік, зерттеу станоктағы экзерсиспен бірдей. Бастапқыда барлық жаттығулар орындалады en face (ан фас) – бұл орындаушының көрермендер залына қарайтындығын көрсететін термин. Содан кейін épaulement (epalman) бастапқы позициясы зерттеледі – фигураның ортасындағы барлық жаттығулар үшін диагональ бойынша көрерменге жартылай айналу позициясы. Залдың ортасындағы Экзерсис әдеттеактам және қысқа болады. Оның құрылысы жылдан жылға біртіндеп күрделеніп, жеке жаттығулардың санын азайтуы керек. Adagio ортасында экзерсиске үлкен мән береді. Adagio (Adagio) – бұл классикалық би позаларын және олардың әртүрлі байланыстарын жан-жақты меңгеру бойынша жұмыс.

Секіртпе түрлері

Temps leve saute- Екі аяққа секіру I, II, V позициялар. Алдымен, секіруді станокқа қарап, орташа қарқынмен үйренеді, Итеру, секіру және күшті саусақтар мен аяқтар арқылы дұрыс жұмсақ қону сәтін сезінеді. Музыкалық өлшемі 2/4.Қозғалыс 2 соққыны алады. Бұл орналасудағы секіру барлық позициялар бойынша 4-тен 8 рет қайталанады. Игерген сайын секіру ортасына ауысады. Temps leve saute ортасында алдымен кідірістермен, содан кейін қатарынан бірнеше секірулермен және кідіріспен, содан кейін ғана тоқтаусыз орындалады. Секіру кезінде қолдар дайындық жағдайында ұсталады. II позицияда позицияның енін аяғымен созып, оларды тым көп тарамай сақтау маңызды, V позицияда аяқтың бір-біріне тығыз қысылуын бақылау керек, ал бір аяғы екінші аяғын жабуы керек.

Бұл секіруде ауада V позицияны ұстап тұру керек және тек қону алдында аяқтарын ауыстыру керек. Дұрыс үйренген changment de pieds кейінірек зерттелетін дрейф тобынан күрделі секіруге дайындайды. Бұл секіруді алғашқы зерттеу кезінде қолдарға ерекше назар аудару керек, олар дайындық жағдайын сақтап, аяқтарын ауыстыру кезінде толығымен және дегенде ауада V позицияда бекітіліп секіру, содан кейін аяқтар айналымдылықты күшейте отырып және түсу екпінін тежей отырып, бірін-бірі қақпай I позиция арқылы өтеді және орындарын ауыстырады.

Pas echappe (pas echappe) – ашылумен секіру және аяқты V позицияға жинау. Аяқтар II және IV позицияларда ашылуы мүмкін. Басында V-ден II-ге және V-ге секіру зерттеледі, қолдар дайындық жағдайында ұсталады, ал секіру игерілген сайын қолдар мен бастың қозғалысы қосылады. Секіру де кідіріспен айналады. Секіру кезінде аяқтың позицияларын бекіту (кідірту)маңызды, не қозғалыссыз қалуы керек.

Классикалық би позалары

Классикалық би позалары. Дененің, аяқтың және қолдың дұрыс қойылымын үйреніп, қимылдарды үйлестірудің қарапайым дағдыларын игерегеннен соң классикалық би позаларын үйрене бастайды.

Позалар:   Croisee (алға, артқа) "кесіп өту"; 2. Effacee (алға, артқа) – аяғы ашық және бүкіл фигура орналастырылған; ecartee (алға, артқа).

Epaulement (эпольман) - "иықтың бұрылуы". Болашақ шеберліктің алғашқы белгісі. Бишінің белгілі бір позициясы, онда фигура көрерменге қарай бұрылып, басы алға қарай иыққа бұрылады. Epaulement croise және epaulement efface классикалық бидің негізгі позаларын қалыптастыруда, сондай-ақ көптеген би қимылдарын орындауында бастапқы орын болып табылады.

Сroisee алға. Сол аяққа тұрыңыз, оң жақ саусақтарымен алға қарай ашық, денесі сынып жоспарының 8-ші нүктесіне, басы оңға-аяқтың қиылысуы алынады. Сол қол жоғарғы жағында, III позицияда, ал оң жағы екінші позицияда, croisee-дің негізгі позициясы Алға, бірақ қолдар мен бастардың орналасуын әртүрлі түрде біріктіруге болады.

Croisee артқа. Мүмкін, оң аяқты, сол бұрумен корпусының және бастың сол жақ аяғы қарай созып түрегеп саусақпен артында. Croisee-де негізгі қалып үшін алға қарай созылған аяққа қарама-қарсы қол көтерілді, бұл жерде бөлінген аяғымен бірдей қол көтеріледі, яғни сол қол жоғарыға, оң жаққа, бас оңға.

Effacee алға. Сол аяққа тұру, оң жақ саусақтарымен Алға, денесі 2 нүктеге, басы солға, сол қолы III позицияға, оң жақ II позицияға ашық, денесі артқа қарай ауытқиды. Бұл негізгі поза. Бірақ сіз денені алға қарай еңкейтіп, сол қолыңыздың астына қарай аласыз.

Ecartee артқа. Оң аяғыңызда тұрып, сол жағын 6-шы нүктеге бағыттаңыз. Аяғы жамбастың өзінен қатты бұрылады. Бүкіл поза көрерменге диагональ бойынша бір жазықтықта қабылданады. Еденде тұрған аяқтың бұралуын жоғалтпауын қамтамасыз ету керек. Сол қол III позицияға, ал оң қол II позицияға көтеріледі, корпус бір жағына, тұрған аяққа қарай бүгілуі керек, бірақ артқы жағы қатты ұсталады. Бас оңға бұрылды.

PORT DE BRAS (пор де бра)-бұл қолдың негізгі позициялар қозғалысы.Классикалық биде port de bras үлкен маңызға ие. Port de bras-та қол сызықтарының сұлулығы, олардың жұмсақтығы, икемділігі және дененің қозғалғыштығы, бастың әртүрлі бұрылыстары мен қисықтары жасалады. Port de bras-та бидің пластикалық мәнерлілігі пысықталады,қолдың негізгі балет позицияларынан өтуін, белгілі бір бейнелі-геометриялық стильде (дөңгелек - аронди, ұзартылған - аллонже) және бишінің басы мен денесінің бұралуымен, иілуі үйлеседі. Порт де бра бір жағынан балет техникасының маңызды элементі, екінші жағынан, "қол ғылымында" негіз және балет саласындағы хореографтардың көркемдік ізденістері үшін өріс болып табылады.Қарапайым port de bras-ті таяқшада және залдың ортасында зерттеу қолдың позициясы үйренгеннен кейін оқудың бірінші жылынан басталады. Port de bras- хореографиялық станокқа сүйенбей, залдың ортасында орындалатын жаттығулардың алғашқысы. Бұл экзерсис жоғарғы денені, денені, басты және қолды қозғалтады. Рорт - де-брастың логикалық хабары-қолдар бір позициядан екінші позицияға ауысып, белгілі бір ережелерге бағынуы керек, содан кейін жанрлық тазалық пен классикалыққа кепілдік береді, балет биінің ең жақсы көрінісін түсінуде классикалыққа кепілдік береді. Дене мен бас қолдың қозғалысымен қатаң байланысқан белгілі бір алгоритм бойынша қозғалуы керек.

   Порт - де-брастың бірінші формасы

   Аяқтың позициясы-5-ші, оң жақ, croisé (круазе). Қолдар дайындық жағдайынан 1-ші позицияға, одан әрі 3-ші позицияға ауысады, одан 2-ші позицияға ашылады және дайындық жағдайына түседі. Корпус сақталатын тікелей. Қолды 1-ші позицияға көтерген кезде бас щеткаларға бет бұрады және сәл солға қарай иіліп, көзқарас алақанға бағытталған. Қолды 1-ден 3-ші позицияға ауыстыру кезінде бас тегістеледі және сәл көтеріледі. Көрініс сол бағытта бағытталған. Қолды 2-ші позицияға ашу кезінде бас оңға бұрылады. Қолдар préparation-ға түскенде (дайындық позициясы), басы оңға бұрылады.

  

 

   Порт - де-брастың екінші формасы

   Аяқтың позициясы-5-ші, оң аяғы-croisé. Алдымен préparation жүзеге асырылады: Дайындық позициясынан қолдар 1-ші позицияға көтеріледі, содан кейін оң жақ екінші позицияға, сол жақ бір уақытта 3-ші позицияға көтеріледі. Қолды 1-ші позицияға көтеру кезінде бас алақанына бет бұрады және сәл солға қарай иіледі. Көрініс алақанға бағытталған. Оң қолды 2-ші позицияға және сол қолды 3-ші позицияға ауыстыру кезінде бас бастапқы қалыпқа, оңға бұрылады. Дайындықтан кейін port de bras орындалады: сол қол 3-ші позициядан 2-ші позицияға ашылады, оң қол бір уақытта 2-ші позициядан 3-ші позицияға ауысады, содан кейін сол қол 2-ші позициядан дайындық жағдайына түседі. Әрі қарай, оң қол мен сол жақ синхронды түрде 1-ші позицияға ауысады және қайтадан бастапқы позицияға оралады: оң - 2-ші позицияға, сол - 3-ші позицияға.

   Осы позициядан port de bras-тің екінші формасы алдымен дайындықсыз қайталанады. Корпус тұрақты сақталатын тікелей. Басы қолдың артынан айналады, ол 3-ші позициядан 2-ге ауысады. Сол қол дайындық жағдайына түскенде, басы сәл алға қарай еңкейіп, оңға бұрылады. 1-ші позицияда қолды жалғау кезінде бас қолдың бетіне бұрылып, сәл солға қарай иіледі. Оң қолды 2-ші позицияға, сол қолды 3-ші позицияға ауыстырған кезде бас оңға, яғни бастапқы позицияға бұрылады.

   Бұл порт де бра сол қолды 3-ші позициядан 2-ші позицияға ауыстыру және екі қолды préparation-да төмен жылжыту арқылы аяқталады. Корпус тікелей ұсталады. 3-ші позициядан 2-ші позицияға ашылатын бастың сол қолға бұрылуы. Дайындық жағдайына оралған кезде, бас сәл алға және оң иыққа қарай еңкейеді.

   Үшінші форма порт де брас

   Аяқтың позициясы 5-ші, оң жақта, кроисе. Біріншіден, préparation жүзеге асырылады: Дайындық позициясынан қолдар 1-ші позициядан 2-ші позицияға көтеріледі. Қолды 1-ші позицияға көтеру кезінде бас алақанға бет бұрады және сәл солға қарай еңкейеді, көзқарас алақанрға бағытталған. Қолдар 1-ші позициядан 2-ші позицияға ашылған кезде, бас оң иыққа бұрылады.

   Осы дайындықтан кейін порт де брас орындалады: қолдар дайындық жағдайына түседі, корпус бір уақытта алға қарай сүйенеді. Әрі қарай, қолдар 1-ші позициядан 3-ке көтерілгенде, дене бір уақытта түзетіледі. Содан кейін қолдың 3-ші позициясы бекітіліп, корпус сол кезде артқа бүгіледі. Осыдан кейін ол түзетіледі, ал қолдар 2-ші позицияда ашылады. Денені алға қарай еңкейткен кезде бас онымен бірге еңкейеді, көзқарас оң қолдың қимылымен бірге жүреді. Денені түзеткен кезде бас оң иыққа бұрылады. Денені артқа бүгу және кеңейту кезінде бас бірдей позицияны сақтайды.

   Бұл rort de bras қолдың төмен қозғалысымен 2-ші позициядан дайындық жағдайына дейін аяқталады. Корпус тікелей ұсталады. Басы оңға бұрылды. Rort de bras 3-ші формасындағы жаңа элемент-бұл денені бүгу; оны тегіс, еркін түсірілген және ашық иықтармен, қолдар мен бастың нақты позициясымен орындау керек. Жамбас буындарында емес, бел омыртқаларында алға иілу керек, иықтарды итермеңіз немесе көтермеңіз, иығыңызды қыспаңыз немесе басыңызды ұстаңыз, денеңіз бен басыңызды көтеріңіз - сонымен қатар тегіс және жұқа.

   Мүмкіндігінше бел аймағында ғана емес, барлық омыртқалы бағанмен (барлық омыртқалармен) артқа бүгіліп, тұрақтылықты сақтау керек. Басы мойын шамадан тыс жүктеме сезінбеуі үшін - бос қалады. Денені алға қарай еңкейту кезінде қолдар бір уақытта préparation-ға түсуі керек. Денені түзеткен кезде қолдар синхронды түрде 1-ші позицияға көтеріліп, кідіріссіз 3-ші орынға ауысады. Дене артқа бүгілген кезде, қолдар онымен ауытқиды, бірақ иық сызығынан шықпайды және 3-ші позицияға қатаң төтеп береді. Денені түзеткен кезде қолдар тегіс және синхронды түрде 2-ші орынға ашылады.

     Port de bras-үнемі назар аударуды және жүйелі жаттығуды қажет ететін бидің өте күрделі элементі. Керемет "дұрыс қолдар" - бұл жақсы мектеп пен біліктіліктің белгісі. Port de bras-классикалық бидегі барлық қозғалыстардың ажырамас және ажырамас бөлігі. Классикалық балет мектебінің оқу-педагогикалық тәжірибесінде, әртүрлі жаңашылдықтарды әдейі алып тастаған жағдайда, port de bras-тің алты түрі бар.Кші және орта топқа осы үш қол позицияларын орындаймыз.

    

Қорытынды

    Хореографиялық ұжымдағы балалардың сабақтары оларды тәрбиелеудің тамаша құралы екенін атап өткен жөн, өйткені:

1. Сабақтар балаларды ұйымдастырады және тәрбиелейді, олардың көркемдік және эстетикалық көкжиегін кеңейтеді, дәлдікке, ұқыптылыққа, ысырапшылдыққа, әдепсіздікке жол бермейді.

2. Ұжымда жұмыс жасай отырып, балалар ерекше құнды сапаны - "шынтақ" сезімін, ортақ іс үшін жауапкершілік сезімін дамытады.

3. Олар балаларды бос уақытын нақты бөлуге үйретеді, жоспарларын ұйымдасқан түрде ойластыруға көмектеседі.

4. Сабақтар тағдырын кәсіби өнермен байланыстыратын ең дарынды балаларды анықтауға көмектеседі.

5. Олар балалардың педагогикалық және ұйымдастырушылық қабілеттерін анықтайды.

   Ұжымда дәстүрлер де тәрбиеленеді: бұл хореографтарға арнау, кіші топтан үлкен топқа көшу. Тәрбие бала өзін білімді іздеуші және ашушы ретінде сезінетіндей болуы керек. Тек осы жағдайда монотонды, шаршағыш, қарқынды жұмыс қуанышты сезімдермен боялады.

   Өз тәрбиеленушілерін жақсы көретін тәжірибелі педагог әрдайым дарынды баланың одан әрі шығармашылық өсуіне ықпал ету мүмкіндігін табады. "Өйткені, жас таланттарды анықтау және тәрбиелеу, оларға өз дағдылары мен білімдерін беру, содан кейін олардың әрі қарай шығармашылық өсуіне ықпал ету хореограф-педагогтың құрметті міндеті болып табылады. Бұл ретте біз, хореографтар, бір-бірімізге қолдан келгенше көмек көрсетуіміз керек" .

 

Жанабаева Н.С.

Ақмола облысы,Зеренді ауданы,

Зеренді ауылы Балалар жасөспірімдер шығармашылық орталығы.

Қосымша білім беру педагогы.

Жаңартылған күні: 06.11.2023 18:40
Құрылған күні: 06.11.2023 18:40

Текст