Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеренді ауылының  "БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ"  Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА" села Зеренда при отделе образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Би – жан дүниесін бейнелейтін өнер

Қозғалыс – адамның  даму сәтінен бастап табиғи қажеттілігі. Балалар табиғаты бойынша мобильді, музыканы қабылдайды, эмоцияларын жасырмайды, олар үшін би - ақыл-ой мен дененің табиғи күйі. Би үйірмесі балалардың ішкі күштерін босатуға көмектеседі, би қозғалысының стихиялық сезімін тудырады. Хореографиялық дайындықтың ерекшелігі тұрақты дене белсенділігімен байланысты. Бірақ дене белсенділігінің өзі оқушыға тәрбиелік мән бермейді. Ол міндетті түрде шығармашылықпен, ой еңбегімен және эмоционалды көрініспен үйлесімді болуы керек. Балалардың жас ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып, хореография сабақтары ойын түрінде өткізіледі, жаттығулар жүйесі қарапайымнан күрделіге қарай құрылады. Менің үйірменің міндеті – балалардың биге деген сүйіспеншілігін ояту, би қабілеттерін дамыту, көркемдік талғамын тәрбиелеу.

    Сабақтың құрылымы нұсқасы:

    Бірінші бөлім дайындық

    Әр сабақтың басында және оның қорытындысында хореография этикасы Садақпен басталып, аяқталады. Содан кейін бас, иық, қол, дене, аяқты қыздыру. Кілемшелердегі жаттығулар біз гимнастикалық жаттығулардың бастапқы негіздерін зерттейміз. Олар балаларда созылуды дамытуға ықпал етеді, олардың икемділігін жақсартады, көптеген жаттығулар ойын түрінде өтеді, балалар физикалық стресске байланысты қиындықтарды, кейде ауырсынуды оңай қабылдайды.

    Екінші бөлім негізгі болып табылады

    Мұнда біз жаңа материалды үйренеміз (этюд, би)

    Сабақтың үшінші бөлімі – қорытынды

    Бұл бөлім де маңызды емес. Өтілген материалды бекітеміз, қорытындылаймыз. Балалар ойнағанды ​​жақсы көреді, сондықтан ойын сабақтың ажырамас бөлігі болып табылады. Соңында мұғалімге тағзым етіп, қол шапалақтау. Осындай жағымды ескертуде мен сабақты әрқашан аяқтаймын, бұл маңызды. Балалар уақыттың қалай тез өтіп кеткенін айтса, бала күлімсіреп сыныптан шығып кетеді, ал мен үшін комплимент.

    Сондай-ақ сабаққа көптеген көмекші сәттерді қосамын, онсыз оқушыларды айналуға, қиғаш қозғалуға, шеңбер бойына т.б. үйрету мүмкін емес. Біз «нүкте» қоюды үйренеміз, алдымен бар бойымен, содан кейін орнында, содан кейін диагональ бойынша. Тұрақты қадамдардан айналуларға дейін диагональды қозғалыс. Түсініктемелермен сіз екіден, үштен артық емес дозалауыңыз керек. Мақтау балаларға өте мотивация береді. Сахнада өзімізді қалай ұстау керек, перде деген не, сахна сырты, сахна сырты дегенді жиі айтамыз. 6-8 жастағы балалармен жұмыс жоғары сынып оқушыларымен жұмыс істеуден айтарлықтай ерекшеленеді, ол эмоционалды кері байланысты, оларға көбірек көңіл бөлуді талап етеді. Бірақ дәл осы жаста балалар стихиялы, жігерлі, мейірімді және дана болады.

Әрбір бала кішкентай адам... әрбір суретті, дыбысты, иіс пен жанасуды бойына сіңіреді. Тим Селдин, Монтессори энциклопедиясы

Қайыржанова Д.Қ.

Би үйірмесінің жетекшісі

Жаңартылған күні: 01.12.2022 21:11
Құрылған күні: 01.12.2022 21:18

Текст