2022 жылдың 14 қарашасында балалар жасөспірімдер шығармашылық орталығында мұғалімдерге арналған әдістемелік семинар өтті.
Семинардың мақсаты: мұғалімдерді балалармен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерімен қаруландыру.
Оқудағы табыс танымдық қабілеттердің деңгейіне байланысты. «Нейропсихология» ғылымы керісінше шығуды ұсынады. Бала жазуды үйрену үшін оны жазуға мәжбүрлей алмайсыз, бірақ жүгіру, секіру, ойнау керек. Ал «секіріп, жорғалағанда» хатты қолына алады. Бұл ғылым оқудағы сәтсіздіктің түпкі себебін түсінуге көмектеседі. Бала жалқаулығынан емес, жазуға немесе оқуға жауапты мидың белгілі бір бөліктері жетілмегендіктен жазады... Мұны «мидың функционалдық блогының әлсіздігі» деп атайды. Блок сорылған кезде когнитивті қабілеттер қалпына келтіріледі. Нейропсихология әртүрлі жаттығуларды ұсынады. Мұнда мұғалімдер де семинарда осы жаттығуларды үйренді.
Екіншіден, мұғалім сабақ беру барысында балаларға интуитивті түрде жақындап қана қоймай, біреуінің неге сонша екпінді екенін, екіншісін қоздыра алмайсың, бірі тапсырманы орындап қойған және әрекеттің келесі кезеңін шыдамсыздана реттейтінін білу жақсы болар еді. екіншісі мұны баяу және дәл жасайды, ынталандыру мен қолдауды қажет етеді. Және бұл интеллект деңгейінде емес, темпераментте.
Балалардың темпераментін жақсы түсіну үшін алдымен өзімізді түсіндік, темпераментімізді анықтадық. Сонда ғана олар балаларға қалай жақындау керектігін анықтай бастады.
Міне, негізгі постулаттар:
Сангвиниктерді асыра мақтауға болмайды, олар үшін ережелерді әзірлеп, оларды сабырлы және табанды түрде орындау керек. Ыңғайлы тәрбие беру арқылы олардың арасынан өтірікшілер мен алаяқтар шығуы мүмкін.
Меланхоликтерді нашар үлгерімі үшін жазалауға болмайды, олардан жақсы оқуды талап етпеу керек. Олардың негізгі міндеті - жағдайға бейімделу. Меланхоликтің дұрыс емес көзқарасы мен тәрбиесі қылмыс болып табылады.
Флегматиктерді сөзбен емес, бейнелеу арқылы, яғни мысалдар арқылы ғана үйретеді, тәрбиелейді. Олар үшін ұжымда болу, үлкендермен және балалармен қарым-қатынас жасау маңызды. Олар өздерінің мінез-құлық үлгілерін байқайды және өздеріне шегінбейді.
Холерик адамдармен әрқашан теңдестірілген түрде әрекет ету керек. Оны басу мүмкін емес. Оның алдында сыбырлап сөйлеген дұрыс. Олар ешқандай ақпараттың өтуіне жол бере алмайды - олар сыбырды тыңдайды. Келіссөздер жүргізу, патронаттық емес, ережелерді орнату маңызды. Олардың алдында эмоциялар бар.
Семинар «Көршіге комплимент айту» жаттығуымен басталып, «Кері байланыс» жаттығуымен аяқталды - жаттығулар вербальды қарым-қатынас тәсілдерін дамытуға бағытталған.
ҚББП
Жолымбаева Б.Қ.