Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеренді ауылының  "БАЛАЛАР-ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ"  Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА" села Зеренда при отделе образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орталықтың шығармашылық үйірмелерінің контингентін сақтау жолдары

04.12.2023

Қосымша білім беру ұйымының оқыту мен тәрбиелеу сапасының көрсеткіштерінің бірі – оқушылар контингентін сақтау.

Осы мақсатта Зеренді ауылының «Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» белгілі бір шараларды қолға алып, іс-шаралар жүргізіп келеді.

(1 слайд, слайд по ссылке внизу)

2023-2024 оқу жылының басында  оқушылардың саны 665 болып құрады.

Соңғы үш оқу жылындағы балалар санының контингенттің сақтау, осы салыстырмалы диограмма  дәлелдейді.

2021-2022

2022-2023

2023-2024

587

654

665

(2 слайд)

 

Тәрбие және үйірме жұмыстары Зеренді ауылының «Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығының  ғимаратында, сондай-ақ 8 орта мектеп пен екі балабақша базасында ұйымдастырылған.

  • ОШ села Акадыр
  • ОШ села Айдабул
  • ОШ села Садовое
  • ОШ села Акколь
  • ОШ села Шағалалы
  • ОШ села Еленовка
  • Зерендинская школа-гимназия им. М.Габдуллина
  • ОШ села Троицкое

Бұл мектептердегі мұғалімдердің жоғары құзыреттілігінің арқасында таңдалды, бұл олардың әр-түрлі деңгейдегі байқаулардағы оқушылар мен мұғалімдердің жеңістерімен расталды. Мұғалімдердің құзыреттілігі -контингентті сақтаудың ең маңызды шарты болып табылады, өйткені балалар өздерін қызықтыратын, жеке және шығармашылық жағынан өсетін мұғалімге барады.

       (3 слайд)

Барлық мұғалімдер құрам -22. Оның ішінде 15-і жоғары білімді, 7 адам орта арнайы білімді. 1 мұғалім жоғары санатты, 1 мұғалім бірінші санатты, 3 мұғалім-зерттеуші, 4-мұғалім сарапшы, 5-мұғалім модератор, 8 -і әлі санатсыз.

 

Параметр

Кол-во

%

Всего педагогических работников

22

-

Количество педагогических работников, имеющих высшее образование

15

68

Количество педагогических работников, имеющих среднее профессиональное образование

7

32

Количество работников, имеющих квалификационную категорию. Из них:

 

Высшую

1

4 %

Педагог - исследователь

3

14%

Первую

1

4%

Педагог -эксперт

4

18%

Педагог - модератор

5

23%

 

Мұғалімдердің 64%  біліктілік санаттары бар.

(4 слайд)

Оқу жылының басында үйірмелер саны 22. Оның ішінде мемлекеттік тілде 10 үйірме бар, онда 337 бала, орыс тілінде 12 үйірме бар, оларда 328 бала бар.

(5 слайд)

 

Білім беру бағдарламалары 8 бағыт бойынша жүзеге асырылады:

Көркемдік-эстетикалық

Сәндік және қолданбалы

Турист

Әлеуметтік-педагогикалық

Тіл

Экологиялық

Техникалық

Спорт

 

 

 

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2021-2022

2022-2023

2023-2024

1

Художественно – эстетическое

6

6

8

178

169

248

2

Декоративно– прикладное

6

6

5

134

135

143

3

Туристское

1

1

1

21

27

14

4

Социально-педагогическое

1

1

2

20

23

46

5

Языковое

3

5

2

32

76

57

6

Экологическое

4

4

2

87

116

81

7

Техническое

3

3

2

100

76

48

8

Спортивное

1

1

1

15

28

28

 

Всего:

25

27

23

587

654

665

(6 слайд)

Зеренді ауылының «Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығының әкімшілігі оқушылар контингентін сақтау жоспарын жасап, педагогикалық ұжыммен талқылады.

 

Содержание

Ответсвенные

1

Создание новых и корректировка имеющихся образовательных программ с учётом интересов, возможностей, возраста воспитанников.

 

Зам. директора, педагоги.

2

Использование дифференцированного и разноуровневого обучения, использование методик, технологий внешкольной деятельности

 

3

Укрепление материально-технической базы учреждения:

-приобретение необходимого оборудования, инвентаря, инструментов, аппаратуры, методических пособий для организации работы.

Администрация.

4

Составление расписания работы объединения с учётом пожеланий воспитанников и родителей

Зам. директора,педагоги.

5

Поощрение воспитанников.

 

Администрация, ПДО

6

Создание условий для участия воспитанников объединений в мероприятиях различной направленности разного уровня.

Администрация, ПДО, родители.

7

Проведение мероприятий познавательного, развивающего, профилактического характера для воспитанников объединений ЦДЮТ разного возраста.

Администрация, ПДО

 

 

 

8

Совершенствование взаимодействия с родителями воспитанников.         

Администрация, ПДО

9

Повышение мастерства педагогов

Администрация, ПДО

(7 слайд)

  1. Балалар контингентінің санын сақтаудың маңызды шарты – оқушылардың қызығушылықтарын, мүмкіндіктерін, жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын сапалы әзірлеу болып табылады. Сондықтан облыстық оқу-әдiстемелiк орталығының ұсынысымен, мұғалімдердің білім беру бағдарламалары бойынша жұмысты өткен оқу жылының соңында басталды. Тамыз айының үшінші онкүндігінде бағдарламалар дайын болды, тексеріліп, білім бөліміне бекітуге берілді.

 

  • аудандық білім бөлімінің басшысымен 22 білім беру бағдарламасы бекітілді.

 

2020 жылдан бастап жоғары оқу орындарының мұғалімдерімен қарастырылған алты авторлық бағдарлама әзірленді.

№        

Наименование образовательной программы

Ф.И.О.   автора

Ф.И.О.   рецензента

Дата утверждения

1

«Мастерская общения» социально -педагогического направления

Жолумбаева Б.К.

Нәби Лейла – профессор кафедры «Педагогика, психология и социальная работа», Кандидат педагогических наук

8.09.2020

2

«Волшебные краски» Художественно – эстетического направления

Житниковская Т.В.

 СЕмкин А.В. - Кандидат педагогических наук КУ имени Абая Мырзахметова.

31.03.2021

3

«Мұрагер» - декоративно – прикладного направления

Малик А.

Кожабаева Л.Ж. – старший преподаватель  кафедры «Изобразительное искусство,черчение и дизайн» КУ имени Ш.Уалиханова.

8.01.2021

4

«Бала би» - языкового направления

Нұршәріп  С.

Абиева К.Қ. – магистр гуманитарных наук, Педагог – эксперт Высшего Кокшетауского колледжа имени Ж.Мусина.

8.01.2021

5

«Жас эколог» - экологического направления

Омиртай Нургуль

Тойғанбекова Ш.М. – КПН, профессор, заведующая кафедрой «Инновационные технологии и методика преподавания гуманитарных дисциплин» филиала АОНЦК «Өрлеу» института повышения квалификации педагогических работников по Жамбылской области.

8.01.2021

6

«Дизайн умелые ручки»

Капарова Айгуль Жетписовна

Амиржанова Анара Орымбаевна -Ш. Уалиханов атындағы Көкшетау университетінің "Шығармашылық және спорт" кафедрасының лекторы, Дизайн магистрі, мәдениет саласының үздігі, ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері, Қазақстан дизайнирлер одағының мүшесі

31.08.2023

  1. слайд)

 

  1. Контингентті сақтаудың келесі шарты, біздің ойымызша, мұғалімдердің білім беру технологияларын қолдану арқылы балалардың қызығушылығын арттыру болып табылады. Оқушылардың түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыру әркім өзінің мүмкіндігінше өзін-өзі жүзеге асырып, ешкімді ешкімнен тыс қалдырмайтын оқытуды даралау мен саралауды қамтамасыз ететін тұлғаға бағытталған тәсілдің педагогикалық технологиясын қолдану арқылы мүмкін болады. Бұл технология әрбір мұғалімнің арсеналында. «Дизайн шебер қолдар», «Мұрагер», «Робототехника», «Модель» үйірмелерінің сабақтары оқытудың жобалық әдісінің технологиясында негізделген (мұғалімдері: Капарова А.Ж., Малик Армангүл, Кинжалинова С.А., Өміртай Нұргүл)

(9 -10 слайд)

 

Ойын арқылы оқыту технологиясы: рөлдік, іскерлік және басқа да оқу ойындарының түрлері оқудың денсаулық сақтау аспектісін күшейтеді. Бұл технологияны мұғалімдер көркемдік, эстетикалық және әлеуметтік педагогикалық сабақтарда пайдаланады. (Ысқақова С.А., Ақпаева Г.Қ., Нұршәріп С., Жолымбаева Б.Қ.)

(11 слайд)

 

Барлық мұғалімдер дерлік денсаулықты сақтау бағыттымен жұмыс жасайды. Білім беру тақырыбына байланысты жарты шар аралық байланысты дамыту үшін ойындар мен жаттығулар, оқу үстел ойындары, ал танымдық қабілеттерді (есте сақтау, ойлау, зейін, қиял, логика) дамытуға арналған ойындар қолданылады.

Нәтижесінде: барлық мұғалімдер әртүрлі технологиялардың барлығын немесе қандай да бір элементін ғана қолданады.

  • 12 слайд)
  1. Мекеменің материалдық-техникалық базасын нығайту арқылы сабаққа деген қызығушылықты сақтауға болады. Білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруда техникалық және электронды жабдықтар белсенді түрде қолданылады. Мұғалімдерге, оқушыларға проекторды, компьютерлерді (7 компьютер бар, интернет қосылған) қолдануға және де  интернетті белсенді пайдалану мүмкіндігі беріледі, слайд-презентациялар дайындау және музыкалық аппаратураны пайдалану бұл күнделікті жұмыстардың бірі болып табылады.     

(13 слайд)

 

  1. Контингентті сақтау мақсатында оқушылар мен ата-аналардың қалауымен ескере отырып орталықтың сабақ кестесі құрылады, осыған да көп көңіл бөлінеді.

(14 слайд)

 

  1. Балалардың қызығушылықтары мадақтау арқылы сақталады. Мұғалімдер балалардың шығармашылық табыстарын ата-аналар чатында ауызша және фотосуреттер арқылы атап өтеді. Үздік жұмыстар, ұйымның сайтында және Instagram желісінде жарияланады, мереке күндері және оқу жылының соңында сертификаттар мен кішігірім сыйлықтар беріледі. Балалар ата-аналарының атына жазылған алғыс хаттарына да қуанышты. Жетістіктер дерекқоры жүргізіліп жатады. Құрмет бұрышын ұйымдастыруды жоспарлап отырмыз.
  2. 15,16,17,18 слайд)

 

  1. Біз оқушыларымызды әр-түрлі деңгейдегі түрлі іс-шараларға қатысуына жағдай жасаймыз. Зеренді ауданында барлық мерекелер және айтулы іс-шараларды көрмелермен сүйемелдеу дәстүрге айналған, көрмелерге балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының сәндік-қолданбалы және көркем-эстетикалық бағытты бойынша балалар мен педагогтарының жұмыстары қойылады. Өткен оқу жылында аудандық және облыстық деңгейде 10-нан астам онлайн және жеке көрмелер өтті. Өз туындыларын көрмелерде көруі балалардың ғана емес, ата-аналардың да қуантады. Хореографиялық үйірме оқушылары мектептер мен балабақшалардың мерекелік сахналарында белсенді өнерін көрсетуде. Әлеуметтік-педагогикалық үйірменің оқушылары облыстық іс-шараларды ұйымдастыруға, көрермендермен ойындар өткізуге, квесттер мен шеберлік сабақтарын ұйымдастыруға қатысады. Мұндай іс-шаралар үйірмелерге баруды ынталандыратыны сөзсіз.
  2. 19,20,21 слайд)

Жоба жұмыстарының да рөлі үлкен, мұғалім мен оқушылардың көп күш-жігері мен уақытын қажет етеді. Бірақ бұл жұмыс құзіреттілікті арттырады, демек қызығушылық тудырады.

  • 22 слайд)
  1. Тәрбиелік, дамытушылық және алдын алу шараларын жүргіземіз. Олардың қатарында әңгімелесу, чатта бейне көру және талқылау, үйірме оқушылармен кез келген тақырыпты талқылай отырып шай ішу, табиғатқа, киелі жерлерге экскурсия, мұражайлар мен театрларға бару жатады. Бұл іс-шаралар балаларды біздің орталыққа келуге ынталандырады.
  2. 23,24,25 слайд)

 

  1. Ата-аналармен қарым-қатынассыз контингентті ұстау мүмкін емес. Байланыс ата-аналар чаттары, мектептегі ата-аналар жиналысына қатысу, шеберлік сабақтары мен тренингтер арқылы жүзеге асырылады. Қамқоршылық кеңес құрамына ата-аналар да кіреді, олар орталықтың өзекті мәселелерін талқылайды. Ең белсенді ата-аналарды мақтау қағаздарымен және алғыс хаттармен марапаттаймыз.
  2. 26, слайд)

 

  1. Бала санын сақтаудың бір шарты – мұғалімдердің біліктілігін арттыру. Педагогтар біліктілікті арттыру курстарын өтеді, педагогикалық озық тәжірибелерді жинақтайды, байқауларға қатысады, шеберлік сабақтар, ашық сабақтарды, педагогикалық кеңестерді өткізеді, жарты шар аралық ойындар мен жаттығуларды, оң жарты шарды дамыту үшін ойын және білім беру «бес минуттық» сабақтарын ұйымдастырады, педагогика және психологияға байланысты дене жаттығуларын және пайдалы ақпараттық кішігірім отырыстар жүргізіледі.

(27,28,29 слайд)

 

Қосымша білім беру ұйымдарындағы оқушыларының контингентін сақтау  жан-жақты кешенді іс-шаралар ғана ықпал ете алады. Біз балалардың қосымша білімге деген қызығушылығын арттырудың жаңа мүмкіндіктерін іздеуді мақсат етіп отырмыз. Ең алдымен, бұл мұғалімдер мен балаларды жобалық іс-әрекетке белсендіру, балалардың жеке көрмелерін ұйымдастыру, сахналық қойылымдармен көрші ауылдарға саяхат жасау, оны тәжірибеден өткізген болатынбыз.

  • 30 слайд)

 

/public/files/2023/12/4/041223_154944_vospitatelynaya-rabota-pedagoga-kak.pptx

Просмотров: 1710

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст