Қосымша білім беру ұйымының оқыту мен тәрбиелеу сапасының көрсеткіштерінің бірі – оқушылар контингентін сақтау.
Осы мақсатта Зеренді ауылының «Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» белгілі бір шараларды қолға алып, іс-шаралар жүргізіп келеді.
(1 слайд, слайд по ссылке внизу)
2023-2024 оқу жылының басында оқушылардың саны 665 болып құрады.
Соңғы үш оқу жылындағы балалар санының контингенттің сақтау, осы салыстырмалы диограмма дәлелдейді.
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
587 |
654 |
665 |
(2 слайд)
Тәрбие және үйірме жұмыстары Зеренді ауылының «Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығының ғимаратында, сондай-ақ 8 орта мектеп пен екі балабақша базасында ұйымдастырылған.
Бұл мектептердегі мұғалімдердің жоғары құзыреттілігінің арқасында таңдалды, бұл олардың әр-түрлі деңгейдегі байқаулардағы оқушылар мен мұғалімдердің жеңістерімен расталды. Мұғалімдердің құзыреттілігі -контингентті сақтаудың ең маңызды шарты болып табылады, өйткені балалар өздерін қызықтыратын, жеке және шығармашылық жағынан өсетін мұғалімге барады.
(3 слайд)
Барлық мұғалімдер құрам -22. Оның ішінде 15-і жоғары білімді, 7 адам орта арнайы білімді. 1 мұғалім жоғары санатты, 1 мұғалім бірінші санатты, 3 мұғалім-зерттеуші, 4-мұғалім сарапшы, 5-мұғалім модератор, 8 -і әлі санатсыз.
Параметр |
Кол-во |
% |
Всего педагогических работников |
22 |
- |
Количество педагогических работников, имеющих высшее образование |
15 |
68 |
Количество педагогических работников, имеющих среднее профессиональное образование |
7 |
32 |
Количество работников, имеющих квалификационную категорию. Из них:
|
||
Высшую |
1 |
4 % |
Педагог - исследователь |
3 |
14% |
Первую |
1 |
4% |
Педагог -эксперт |
4 |
18% |
Педагог - модератор |
5 |
23% |
Мұғалімдердің 64% біліктілік санаттары бар.
(4 слайд)
Оқу жылының басында үйірмелер саны 22. Оның ішінде мемлекеттік тілде 10 үйірме бар, онда 337 бала, орыс тілінде 12 үйірме бар, оларда 328 бала бар.
(5 слайд)
Білім беру бағдарламалары 8 бағыт бойынша жүзеге асырылады:
Көркемдік-эстетикалық
Сәндік және қолданбалы
Турист
Әлеуметтік-педагогикалық
Тіл
Экологиялық
Техникалық
Спорт
|
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
|
1 |
Художественно – эстетическое |
6 |
6 |
8 |
178 |
169 |
248 |
2 |
Декоративно– прикладное |
6 |
6 |
5 |
134 |
135 |
143 |
3 |
Туристское |
1 |
1 |
1 |
21 |
27 |
14 |
4 |
Социально-педагогическое |
1 |
1 |
2 |
20 |
23 |
46 |
5 |
Языковое |
3 |
5 |
2 |
32 |
76 |
57 |
6 |
Экологическое |
4 |
4 |
2 |
87 |
116 |
81 |
7 |
Техническое |
3 |
3 |
2 |
100 |
76 |
48 |
8 |
Спортивное |
1 |
1 |
1 |
15 |
28 |
28 |
|
Всего: |
25 |
27 |
23 |
587 |
654 |
665 |
(6 слайд)
Зеренді ауылының «Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығының әкімшілігі оқушылар контингентін сақтау жоспарын жасап, педагогикалық ұжыммен талқылады.
|
Содержание |
Ответсвенные |
1 |
Создание новых и корректировка имеющихся образовательных программ с учётом интересов, возможностей, возраста воспитанников.
|
Зам. директора, педагоги. |
2 |
Использование дифференцированного и разноуровневого обучения, использование методик, технологий внешкольной деятельности |
|
3 |
Укрепление материально-технической базы учреждения: -приобретение необходимого оборудования, инвентаря, инструментов, аппаратуры, методических пособий для организации работы. |
Администрация. |
4 |
Составление расписания работы объединения с учётом пожеланий воспитанников и родителей |
Зам. директора,педагоги. |
5 |
Поощрение воспитанников.
|
Администрация, ПДО |
6 |
Создание условий для участия воспитанников объединений в мероприятиях различной направленности разного уровня. |
Администрация, ПДО, родители. |
7 |
Проведение мероприятий познавательного, развивающего, профилактического характера для воспитанников объединений ЦДЮТ разного возраста. |
Администрация, ПДО |
|
|
|
8 |
Совершенствование взаимодействия с родителями воспитанников. |
Администрация, ПДО |
9 |
Администрация, ПДО |
(7 слайд)
2020 жылдан бастап жоғары оқу орындарының мұғалімдерімен қарастырылған алты авторлық бағдарлама әзірленді.
№ |
Наименование образовательной программы |
Ф.И.О. автора |
Ф.И.О. рецензента |
Дата утверждения |
1 |
«Мастерская общения» социально -педагогического направления |
Жолумбаева Б.К. |
Нәби Лейла – профессор кафедры «Педагогика, психология и социальная работа», Кандидат педагогических наук |
8.09.2020 |
2 |
«Волшебные краски» Художественно – эстетического направления |
Житниковская Т.В. |
СЕмкин А.В. - Кандидат педагогических наук КУ имени Абая Мырзахметова. |
31.03.2021 |
3 |
«Мұрагер» - декоративно – прикладного направления |
Малик А. |
Кожабаева Л.Ж. – старший преподаватель кафедры «Изобразительное искусство,черчение и дизайн» КУ имени Ш.Уалиханова. |
8.01.2021 |
4 |
«Бала би» - языкового направления |
Нұршәріп С. |
Абиева К.Қ. – магистр гуманитарных наук, Педагог – эксперт Высшего Кокшетауского колледжа имени Ж.Мусина. |
8.01.2021 |
5 |
«Жас эколог» - экологического направления |
Омиртай Нургуль |
Тойғанбекова Ш.М. – КПН, профессор, заведующая кафедрой «Инновационные технологии и методика преподавания гуманитарных дисциплин» филиала АОНЦК «Өрлеу» института повышения квалификации педагогических работников по Жамбылской области. |
8.01.2021 |
6 |
«Дизайн умелые ручки» |
Капарова Айгуль Жетписовна |
Амиржанова Анара Орымбаевна -Ш. Уалиханов атындағы Көкшетау университетінің "Шығармашылық және спорт" кафедрасының лекторы, Дизайн магистрі, мәдениет саласының үздігі, ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері, Қазақстан дизайнирлер одағының мүшесі |
31.08.2023 |
(9 -10 слайд)
Ойын арқылы оқыту технологиясы: рөлдік, іскерлік және басқа да оқу ойындарының түрлері оқудың денсаулық сақтау аспектісін күшейтеді. Бұл технологияны мұғалімдер көркемдік, эстетикалық және әлеуметтік педагогикалық сабақтарда пайдаланады. (Ысқақова С.А., Ақпаева Г.Қ., Нұршәріп С., Жолымбаева Б.Қ.)
(11 слайд)
Барлық мұғалімдер дерлік денсаулықты сақтау бағыттымен жұмыс жасайды. Білім беру тақырыбына байланысты жарты шар аралық байланысты дамыту үшін ойындар мен жаттығулар, оқу үстел ойындары, ал танымдық қабілеттерді (есте сақтау, ойлау, зейін, қиял, логика) дамытуға арналған ойындар қолданылады.
Нәтижесінде: барлық мұғалімдер әртүрлі технологиялардың барлығын немесе қандай да бір элементін ғана қолданады.
(13 слайд)
(14 слайд)
Жоба жұмыстарының да рөлі үлкен, мұғалім мен оқушылардың көп күш-жігері мен уақытын қажет етеді. Бірақ бұл жұмыс құзіреттілікті арттырады, демек қызығушылық тудырады.
(27,28,29 слайд)
Қосымша білім беру ұйымдарындағы оқушыларының контингентін сақтау жан-жақты кешенді іс-шаралар ғана ықпал ете алады. Біз балалардың қосымша білімге деген қызығушылығын арттырудың жаңа мүмкіндіктерін іздеуді мақсат етіп отырмыз. Ең алдымен, бұл мұғалімдер мен балаларды жобалық іс-әрекетке белсендіру, балалардың жеке көрмелерін ұйымдастыру, сахналық қойылымдармен көрші ауылдарға саяхат жасау, оны тәжірибеден өткізген болатынбыз.
/public/files/2023/12/4/041223_154944_vospitatelynaya-rabota-pedagoga-kak.pptx